Bu Blogda Ara

8 Ocak 2021 Cuma

KELİME OYUNU 6


     Bu haftanın kelimelerini sevgili,     Momentos seçmiş.

Kelimeler: Serçe, bisküvi, ıslık, kelepçe, mucize.

    Mucizelere inanır mısın? Bi’ kurtuluşu var mıdır bu olanların? Peki ya aşk, sevgi? Bunlardan eser kaldı mı? Ya da hep masallarda, filmlerde miydi böylesine güzel duygular? Hiç yok mu gerçek yaşanmış, sonucu mutlulukla biten yaşam anısı? Evet nefes bile almadan peşpeşe bu soruları her gün penceresine konan serçeye bunları soruyordu yalnızlıktan düşüncelere boğulan genç kız. Serçe de ne yapsın, genç kızın penceresine ufaladığı limonlu bisküviyle karnını doyurma telaşında. Genç kıza sorsan, anlıyor gibi bakışlarla karşılık veriyor serçe. Genç kızın yalnızlığını bölüşüyor, o hep gelir ıslık çalar, genç kız en sevdiği limonlu bisküvisini aldığı gibi pencereye koşar, anlatır, sorar içini döker kısaca. Bazen hayat böyledir, cevap alamayacağını bilirsin ama paylaşmanın verdiği mutluluk yeterli gelir. Bazen bir derdini bazen limonlu bisküvini paylaşmak. O genç kıza sorsanız, mucize nedir diye? Serçenin cevap vermesidir der, serçeye sorsanız, hep limonlu bisküviyi yemek der. Genç kıza serçe, dediklerin hayal ürünü dese bile, düşüncelere kelepçe vurulamaz, yine düşünür, yine dert yanar. 


          Gelecek haftanın kelimeleri: kırmızı elma, şemsiye, gömlek, ayna, fotoğraf

29 yorum:

Momentos dedi ki...

Nasıl bu kadar narin bir derinlikte yazmışsın <3 kalpler gönderiyorum sana, okurken öyle güzel içine girdim ki, ah.. teşekkürler, kalemine kalbine sağlık. :))

Bonheur dedi ki...

Çok farklı bir his var yazınızda. Kısacık ama her okuduğumda gülümsetiyor beni. Pencereye konan bir serçeden arkadaşlık istemek. Günümüz yalnız insanını hatırlattı bu kız bana. Ellerinize sağlık. :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Anlatmak
Iç dökmek
Öyle iyi geliyor ki insana.
Anlattığın bir serçe bile olsa.
:)
Bu arada gelecek haftanın kelimelerini siz vermiyor musunuz.. ? Sanki öyle hatırlıyorum ben ama. Yanlışlık varsa kusura bakmayın.

MUKEMMELİS dedi ki...

Galiba en güzeli de insan’a anlatmanktansa herhangi bir hayvana anlatmak her zaman daha iyi gibi :) evet evet çarşamba günü yayınlayacağımm :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Ne güzel ifade etmişsiniz... teşekkür ederimm :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Benden de sana kocamann kalpler <3 yorumun icin tesekkur ederiim :)))

deeptone dedi ki...

gelcam yineee :) şimdi listeye koyayım daa :) heey, yazının sonunda gelecek haftanın 5 kelimesini vermen lazımdı amaaa :) önceden hazırlık yapmak istiyor arkadaşlarımız da ondan yaniiii :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Aaaaaa tüh, biraz yoğunum hiç şe yapamadım ben simdi hemen yazıyorum :(

Kendi Dünyasında dedi ki...

"Bazen hayat böyledir, cevap alamayacağını bilirsin ama paylaşmanın verdiği mutluluk yeterli gelir." bu cümleye bayıldım. Ellerinize sağlık derin duygular hissettiren bir yazıydı. Bir sonraki haftanın kelimeleri için heyecanlıyım ne çıkacak acaba :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Yaa inşallah niye bu kelimeyi vermiş demezsiin hiç:)) ben de heyecanlandımm🎈

okurix dedi ki...

Çok tatlı ve -her ne kadar yalnızlık içerse de- sıcak bir hikaye olmuş. Kaleminize sağlık. :)

Bir Edip dedi ki...

Güzel bir iç dökme yazısıydı. Yüreğinize sağlık.
Kelimeleri renkli yapmanız okumayı zorlaştırıyor. Bence buna gerek yok. Herkes biliyor zaten kelimeleri. 🙂

Bayram Yaramış dedi ki...

yalnızlığın barındırdığı sıcacık samimiyet tadında bir yazı. ellerine sağlık🌸

minikmini dedi ki...

Bazen yaşanılan tek bir mutlu an, mucize gelir insana 👍 Çok içten, saf duygular uyandırdı, teşekkürler.

deeptone dedi ki...

mükemmeldi bu yaaa boşuna mükem melis mükemmel is değilmiş adın. çok hoş, serçe, limonlu bisküvi, dertleşme, karşılıklı bişileri paylaşma filan yani. sen zaten kısa ve derin yazıyon valla :) ama umutlu ve iyimser deee :)

EsTen dedi ki...

Düşüncelere kelepçe vurulamaz. Çok etkileyici 🎈🎈

sessizgemi dedi ki...

aa bu kız aynı ben :D ben de balıklarla kuşlarla çiçeklerle konuşurum kendi kendime :) çok hoş tatlı olmuş ki buu :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Gözlerinize sağlık, teşekkür ederim:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Aa zorlastiriyorsa yapmam tabii ki, degisiklik olsun diye yapiyordum:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Ne guzel ifade ettiniz, tesekkur ederim :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Ahahah cok tesekkur ederim her seferinde modumu yukseltiyor yorumlarin :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Tesekkur ederiim:)

MUKEMMELİS dedi ki...

En guzeli onlarla olan konusmalar degil mii :) tesekkur ederim hikayeme konuk oldugun icin :))

melyblog dedi ki...

çok güzel bir iç dökme olmuş seçilmiş kelimeler bahane...

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok teşekkür ederim İlkay!🎈

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok teşekkür ederimm🎈

gizlipencere06 dedi ki...

Gece gece canım limonlu bisküvi istedi. :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Ahaha:)) limon aromasını seven kendimden başka çevremde seven birine rastlamamıştım çok sevindim canının istemesine bu yüzden :)))