Bu Blogda Ara

13 Ocak 2021 Çarşamba

KELİME OYUNU 7


      Sabah uyandığında, “alarmdan erken uyandım” rahatlığıyla güne başlamıştı. Yavaş yavaş günlük rutinlerini yerine getirip iş görüşmesine gidecekti. Hatta erken uyanmışken kendime kahve yapayım diye düşünüyordu. Gözü saate ilişti Adrienne’nin. Eyvahlar olsun! Alarm meğer bir saat önce çalmış ve duymamış! Adrienne’nin bu işe çok ihtiyacı vardı. Kendi giderleri, sağlık ya da ev ihtiyaçları için değildi tabii. Adrienne koruyucu ailelik yapıyor denilebilir. Evinin yakınlarında çocuk esirgeme kurumu bulunuyor, o ise her hafta hepsine hediye alır, başlarını okşar sevgisini kimseyi ayırt etmeden gösterirdi yavrucaklara. Hepsinin abla-annesiydi Adrienne. Onların en temel ihtiyacı olan sevgiyi veriyordu ama çocukların her dilediği oyuncakları, giysileri de onlara almak istiyordu. Adrienne’nin gözünün önünden hepsi geçiyor o telaşla gömleğinin düğmelerini yanlış iliklediğini farkediyor sonunda! Kendine, alarmına hatta o an dünyadaki herkese sinir oluyordu. Akşamdan hazırladığı kıyafetlerini alelacele giyindi. Masanın üzerinde duran kırmızı elmayı çantasına attı. Hemen evden çıktı. Adrienne çok bakımlı bir kadın, makyaj yapmadan dışarı bile çıkamaz. Ama maalesef makyaj bile yapamamıştı. Adrienne en kötü gününün bugün olacağını işi kaybedeceğini düşünerek yola koyuldu. E tabii makyaj yapmadığını sokakta farketti. Gözüne iliştirdiği arabaya doğru adımlarını attı, arabanın aynasıyla kendine nefretle ve bir o kadar da telaşla bakıyordu. Saçlarını düzeltti. Kendini telkin etmeye başladı. 

-Eveet her şey güzel olacak, en azından saçlarım güzell. 

Evet pek işe yarıyor gibi gözükmüyordu ama hızlıca koşuyordu taksi durağına doğru. Küçük bir çocuk peşine takıldı:

-abla, ablacığım yağmur yağacak! Şemsiye satıyorum, almak istemez misin?

Adrienne’nin çocuklara olan zaafını bir kenara koyarak, bir de yağmur yüzünden saçlarım berbat hale gelmesin diye düşünüp küçük çocuktan şemsiyeyi satın aldı. Taksiye bindi iş başvuru saatine yetişemese de, hiç problem olmadan görüşmeyi gerçekleştirdi. Tabii bu arada ne yağmur ne kar hiçbir şey yağmadı. Güneşli bir günde ofiste şemsiyeyle dolaşan bir tek kendisiydi... İşi artık almış haftaya işe başlayacak, bütün telaşa değmişti yani bütün mücadele. Şarkılar söyleyerek evine dönerken şemsiye satan çocukla karşılaşır bu sefer elinde fotoğraf makinası! Yaklaşır çocuğa doğru. 

-Şemsiye işime yaramadı ama, bugünün bir anısı olarak seninle bir fotoğrafım olsun istiyorum küçük! Dedi. Çocuğun başını okşadı evine doğru yol almaya başladı Adrienne. O fotoğrafı da odasındaki diğer fotoğrafların yanına iliştirdi. Çocuklar için verilen mücadelenin tadı bambaşkadır dedi ve hayatına devam etti Adrienne.



Bu haftanın kelimelerini ben verdim ama neredeyse en son katılanda ben oldum maalesef işlerimden dolayı bu saate kadar sarktı. Şimdi yazılanları büyük bir heyecanla okumaya başlayacağım🎈

Kelimeler: Kırmızı elma, ayna, gömlek, şemsiye, fotoğraf

33 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

seçtiğin konu çok özel, yüreğine sağlık :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Güzel yorumun için teşekkür ederiim:)

Andromeda dedi ki...

Çocuklar için verilen mücadele bambaşkadır. :) son noktanız güzel , konu da güncel.. :) elinize sağlık :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Çokk teşekkür ederim ne mutlu bana :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Yaa evet bak karışım yazmışım alarm bir saat önce çalmış ama duymamış şimdi ben düzelteyim orayıı :)) çokk teşekkür ederim❤️

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Böylesi insanların enerjilerine hayranım herzaman.
Güzeldi.
:)

deeptone dedi ki...

oleey koydum listeyee yarın gelcam okumayaa :)

Beş Senede Devrialem dedi ki...

Konusu ne tatlı :)) Adrienne şemsiyeyi almasaydı eminim yağmur daha da bastırırdı :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Değil mii?:)) teşekkür ederim❤️

MUKEMMELİS dedi ki...

Oleyy bekliyorum yenidenn:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Ahahah murphy kanunları!:))

okurix dedi ki...

Çok sıcak bir hikâye.İnsanin hayatında gerçekten inandığı bir amaç olunca yorulmadan koşturabilecek enerjiyi buluyor kendinde. Bir de böyle sıcacık bir amaçsa... 😊 Kaleminize sağlık.

Ertuğrul Yıldırım dedi ki...

Her insan Adrienne gibi olsa,ne güzel davranışlar..Şemsiye işe yaramamış ama çocukla bir fotoğraf çektirmiş,buda güzel bir anı olmuş onun için..😊

Gül Akça dedi ki...

Çok güzel hikaye elinize sağlık:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Umarım hep güzel amaçlarımız oluur, teşekkür ediyorum 🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Evet kesinlikle:))

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum :))

DüşTasarımcısı dedi ki...

Kelimelerden ne güzel bir hikaye ortaya çıkmış elinize sağlık:)
Adrienne'nin çocuk sevgisi de çok hoş:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Begenmenize sevindim, teşekkür ederim:))

Sanat penceresinden dedi ki...

Konu iş görüşmesi yada işten çok çocuğa yinlenmesi çok güzel
Tebrik ederim. Emeğinize sağlık

MUKEMMELİS dedi ki...

Çokk teşekkür ederimm:))

deeptone dedi ki...

çok sevimli, iyimser, hoş, anlamlı bir hikaye yine senden yaa. kısa anlamlı olumlu hikayeler yazıyon sen hep zaten. şemsiye, iş bulması, çocuk, fotoğraf, mutluluk veren bir hikayee :)

Cansu Pelin Altıntaş dedi ki...

"Çocuklar için verilen mücadelenin tadı bambaşkadır." hoşuma gitti bu cümle. Kalemine sağlık:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Ayyyy teşekkür ederim kocaman kocaman kalpler❤️

MUKEMMELİS dedi ki...

Çokk teşekkür ediyorum:))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bir ara dedim herhalde işe alınmayacak ama neyse ki mutlu sonla bitti.

MUKEMMELİS dedi ki...

İyilik niyet olunca bazen olmayacak şey bile olabiliyor:))

sessizgemi dedi ki...

hayatın içinden güzel bir hikaye olmuuş işi almasına sevindim ve çocuklar için çabalamasına bayıldıım :) bi de en son yazan sen değilsiin kiki :D

MUKEMMELİS dedi ki...

Hemen geliyorum okumaya öyleyse😻 teşekkür ederiim:))

sessizkaldım dedi ki...

Çok güzeldi gerçekten keyifle okudum emeğine sağlık 🙂👏sevgiler..

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok teşekkür ederim, gözlerinize sağlık☘️

Ebemkuşağı dedi ki...

İşin içine çocuklar girince ne kadar da anlamlı olmuş. Sıcak bir anlatım karşıladı beni. Kaleminize sağlık:)

Mustafa Özbek dedi ki...

Kelimelerin kaynağına yeni erişiyorum. Kısa bir hikaye, mesaj hızlıca veriliyor. Merak ediyorum karakterin ismi nereden geliyor? Anahtar kelimelerimizden oluşan yazımı okumaya sayfama bekliyoru.