Bu Blogda Ara

20 Ocak 2021 Çarşamba

KELİME OYUNU 8

 Bu haftanın kelimeleri sevgili,  Andromeda’dan. 

Kelimeler: maske, bahar, ibiza, roman, çiçek.


       Camdan dışarıyı izliyordum (en büyük hobilerimden biri artık yeni normal hayat sürecinde) insanlar telaşsız, artık kimse bi’ yere yetişmek bile istemiyor sanki. Yetişecek ne iş ne de okul kalmamıştı tabii. Bir tane eski araç var sürekli geçer buradan, kısa süreli de olsa dinlediği şarkılara bizde eşlik ederiz dinleyerek. “Bir kuş çiz yavrum yüzüme göz yaşınla. Bir kuş tel tel kirpiklerim kanat olsun. Bir kuş çırpınan kalbi dudağımda. Bir kuş yavrum sıcaklığın beni bulsun. Bahar gelmiş balam benim. Bahar gelmiş dayanmış. Dalda yaprak bebeciğim. Suda köpük uyanmış. Kuzulara özenmiş kızım benim. Körpe sesler dinlemiş. Ay ışığında yanmış yavrucuğum. Onun için beyazmış.” Şarkının bu nakaratıyla birlikte yüzüme soğuk rüzgar çarpıyordu. Böyle saniyelerin anlamını yitirdiği zamanlar vardır, her düşüncenin sonunda bir tebessümle kabullenişler vardır. Bir şarkı bizi zaman kavramını yok sayarak 1000 km öteye bile götürebiliyor. Hani derler ya “leyla mısın” diye. Ufak süreli leyla oluyorum böyle anlarda. Gökyüzüne bakıyorum, derin bir nefes çekiyorum ciğerlerime. Tam o sırada gözlerimi kapıyorum, güneş hüzmesi vuruyor gözlerime(buna bayılıyorum!) garip bi’ telaş pırpır ediyor yüreğim bir ilkokul çocuğunun okuma bayramındaki heyecanı gibi. Şu karlı, soğuk günlere inat bahar’ın hafif ılık ısısı tenime vuruyor. Yürüyorum, çok kalabalık. Kimse de maske yok, her şey ama her şeyi unutacak kadar geride bırakmışız. Maskesiz olmayı garipsemiyor bile kimse. Herkeste bir telaş var, onlar telaşlı hareket ederlerken ben onları izliyorum, onlarla gülüyor, onlarla birlikte şaşırıyordum. Hep hayalini kurduğum Barselona’dayım eveet! Nasıl mutlu olmayayım görsellerden gördüğümden daha da güzel her şey. Ben güneş hüzmesinin yüzüme vurmasının mutluluğuyla insanları izlerken bir tavsiyeye bile denk geliyorum, “Ibiza’ya mutlaka git” yaa diyorum hayal falan ama bunu da değerlendireyim... hayal kurmak yaptığım en güzel işlerden biri. Şu an bunu yazarken saat 18.54 fakat gözüme hala güneş hüzmesi geliyor ve ben öylece sırıtarak aktarıyorum düşlerimi. Bu hayat bir roman olsaydı eğer, hayal kurma sayfasına bir çiçek koyar kuruturdum. O sayfa’ya verdiği kokuyu koklar koklar dururdum!

30 yorum:

deeptone dedi ki...

çok güzzeel, camdan izlemek, bir kuş çizdim li şarkı, üzgünüm leylaaaa :) oooo maskesiz barselona oooo :) ibizaaa unutma gitmeyi sakıın :) kurutulmuş çiçekli sayfa kokusuu :) tatlı yumuşak olumlu iyimser sahiden de hayal gibiii masal gibii :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Bugün bende camı açtım güneş vururken. Az ısındım kış güneşi ile.
Kış güneşi de olsa insanı ısıtıyor. Içini de dışını da
Güzel anlar.
:))

sessizgemi dedi ki...

pencereler evden çıkmanın başka bir yolu ben de çok severim pencereden çevreyi izlemeyi :) şarkı da çok güzeel hayal kurmak daa :) son cümlene ayrı bir bayıldım valla :)

Andromeda dedi ki...

Hayat bir roman olsaydı eğer.. ah ah..
ne güzel yazmışsın :))

melyblog dedi ki...

neyse ki o pencereler var...

https://noelgeyikleri.blogspot.com/?m=1 dedi ki...

İnsan pencereden dışarıya bakarken hayal ettiği bir dünya istiyor

okurix dedi ki...

Sanırım hepimiz camdan bakarken gerçeklerden kopup hayal dünyasına dalıyoruz. :) Final ayrı bir hoş olmuş. :)

Mert dedi ki...

Ne hoş etkinlikler:)

Mustafa Özbek dedi ki...

Oyun 8 başlamış, yorum yapmasaydınız belki de unutacaktım. Yazınızı beğendim. Af buyurun kolayca kendi yazımı dahi beğenemiyorken bu yazınızı beğendim. Var olunuz.

MUKEMMELİS dedi ki...

Gerçek olsuuunlu🌸 :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Güneş sevenler derneği falan mı kurulsa acaba :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Pencereler iyi ki vaar :)) bazen diyorum ki neden boydan boya cam değil evler :))

MUKEMMELİS dedi ki...

Teşekkür ederimm🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Neyse ki🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Her yorumunuzda sairane bi’ hava seziyorum, kesinlikle🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Teşekkür ederiim🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Siz de katılabilirsiniiiz🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Yorumunuz beni çok mutlu etti, teşekkür ediyorumm🌸 ben de şimdi sizin yazınızı okumaya geliyorum🎈

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.
"...hayal kurmak yaptığım en güzel işlerden biri. ..." Eğer hayallerimiz olmasaydı, bu yaşamla nasıl başa çıkardık bilmiyorum. Güzel kurgulanmış ve çok zevkli bir anlatım dili kullanmışsınız. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
Bloğunuzda tam sayfa yorum penceresi kullanıyorsunuz. Selam ve saygılarımla.

MUKEMMELİS dedi ki...

Yorumunuz benim icin cok kiymetli, cok sevindim. Tesekkur ederim, saygilar dilerim...

Pastel dedi ki...

Eski normalde de beni rahatsız eden şeyler vardı yeni normalde de(doğal olarak) Mesela eskiden hayatı hız treni gibi oraya da gideyim şundan geri kalmayayım diye düşünüp kafayı yiyerek yaşadığımı fark ettim. Şuan belki de biraz tembelleştim. Ama hayatta gerçekten nelere öncelik verdiğimize dikkat etmemiz gerekiyor belki de. (Umarım korona en kısa sürede biter) Teşekkürler güzel yazınız için!

MUKEMMELİS dedi ki...

Evet, durup düşünmeyi, ne yapıyorum? Diye soru sormayı öğrendik aslında bize korona... çook teşekkür ederim🌸

sessizkaldım dedi ki...

Ah o pencereler bakıp bakıp hayal kurmak kimi yarım kalmış kimi başlamadan bitmiş hikâyeler kalıyor..Dilerim en kısa zamanda güzel günlere döneriz..gönlüne yüreğine sağlık çok güzeldi sevgiler 🤗🤗👏

Mustafa Özbek dedi ki...

Yazınızı okumayı yatmazdan evvele saklıyorum. Kısa olsa da detaylıca okumak istiyorum. Okuduğum zaman detaylıca yorum da yazmak istiyorum.

Hikaye 8 içinde ben de varım, mutlaka bekliyorum.

Mustafa Özbek dedi ki...

Yazınızı zaten okuyup beğendiğimi şimdi farkettim. Şizofreni başlangıcı sanırım. :)

EsTen dedi ki...

Umarım bir kendini hayalini yaşarken bulursun kalemine sağlık :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Umarıım umarıım :)) teşekkür ederim🎈

MUKEMMELİS dedi ki...

Ahahhah olsun ben daha da emin oldumm :)))

MUKEMMELİS dedi ki...

Çokk teşekkür ederim🌸🌸

Ebemkuşağı dedi ki...

İyi ki hayaller ve pencereler var. Bir de hayat kitabının içine gizlenmiş kurutulmuş çiçekler...