Bu Blogda Ara

23 Aralık 2020 Çarşamba

KELİME OYUNU 4



Öncelikle ilk defa katıldığım ve dördüncüsü olan kelime oyununa bir şeyler yazacağımdan, biraz heyecanlıyım umarım bu heyecanı güzel yönlendirebilirim. Bu haftanın kelimelerini
 https://benhnf.blogspot.com/?m=1 vermiş. 

Kelimeler: YEŞİL-ŞİİR-BAHARAT-YOL-SABAH


      Her yeni başlangıçlar için Pazartesi gününü bekleriz, sabah olsun başlarım diye bir tür motivasyon ve erteleme işine girişiriz. Tabii ki de sabah kelimesi ile başlamayacaktım ama işte bilirsiniz ki bazı alışkanlıklar bizi bırakmamakta ısrarcı. Gözümü kapattım elime rast gele bir kitap aldım. Denk gelişe bir sayfayı açtım. Bir anda 1950’li yıllara gittim. İstanbul’un hanımefendileri, beyefendileri arasına onların farkedemeyeceği şekilde yerimi aldım. Ben şaşkınlıkla gezinirken onlar normal yaşantısına devam ediyor. Zannederken karşı yol’a geçmek için adım atmamla birlikte bisiklet çarpacaktı. Bisikleti de pek janti, uzaktan 50 kişiye baktırsan hepsi o yeşil bisikleti gözüyle süzer, öyle göz alıcıydı. Önündeki sepetinden gelen taze çekilmiş baharatların kokusunu yaklaşık 70 yıl sonrasında bile alabildim. Tokken bile acıktırır o kadar nefis ki. Bana çarpacak olan bisiklete bi’ şiir yazmadığım kaldı ama ne yapayım, görsen sen de gözlerini alamazdın, koklamaktan geri kalamazdın. Öyle güzel ki kitaplar 70 yıl önceki taze olan kokuyu hissettirebiliyor. Bisikletli genç çocuğa el salladım fötr şapkasını kaldırdı tebessümünü de eksik etmedi. Canım çocuk! Ne şanslısın keşke yer değiştirebilsek. Kitabı kapatıp günümüze döndüm, bazen diyorum ki keşke daha uzun süre dahil olabilseydik. Güle güle janti yeşil bisikletli, fötr şapkalı çocuk! 


29 yorum:

deeptone dedi ki...

oleeey yarın gelcam okumayaa bıp tıs bıp tıs, şimdi linkini yorumlara ekleyim dee arkadaşlar da görsün okusuun :) heey bak haftaya bonheur un kelimeleri, sonra momentos sonra da sen olsanaa, sen seçersin kelime olur muu ister simiiin :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Aa çok güzel olur seve seve isteriim🙏🏻🙏🏻

deeptone dedi ki...

oleeey, momentos tan sonra sen seccen kelimeee :)

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Hosgeldin canim, yolun açık olsun. Yazını okudum. Sevdim💯 sevgiler🎈

benhnf dedi ki...

Ne güzel olmuş yazın. Eline sağlık :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Insan bazen okuduğunun içinde kaydolmayı harbi istiyor.
Güzeldi.
Benden de bir selam yeşil bisikletli çocuğa.
:)

deeptone dedi ki...

yaaa bu ne hoş bir buluş. ilk defa öykü yazdığına eminsin de mi. buluş çok iyi, kitap, bisikletli, bir de yazım tarzında çok tatlı bir mizah bir alay var, düşünce de nostaljik. çok çok sevdim bunu :)

Kaystros Tyrha dedi ki...

Ben de beğendim, yaratıcı bir düşünce tarzı. Kitabın içine giriveriyor, onunla bütünleşiyorsun. Eline sağlık:)

MUKEMMELİS dedi ki...

Hoş buldum, çok çok teşekkür ederiimm🌸🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Yorumunuz için çok teşekkür ederim🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Ahahah şahanesiniz, çok teşekkür ederim🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Allahım Allahım nasıl hevesleniyorum, nasıl motive oluyorum anlatamam çok teşekkür ederimm🌸🌸🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Çokk teşekkür ederiim🌸🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

🌸🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

O sorumluluklarin farkinda olup, baslamamak baslamaktan daha yorucuu. Neden bunu yapiyoruz ki kendimize

Andromeda dedi ki...

yazın çok cici, yaşıyor gibiydim içinde.. :)

Bir başka gezgin dedi ki...

elinize sağlıkk :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok sevindim, teşekkür ederimm🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Teşekkür ederim🌸

Bir Edip dedi ki...

Yazınız gibi alttaki fotoğraf da çok güzel. Keşke fotoğrafçının kadrajına yeşil bisikletli çocuk da girseydi. Ama yok.
Hayat hep böyle değil mi zaten? İyi olan ne varsa gördüğümüzün dışında kalıyor. Peşinden gitsek yetişemiyoruz. Keşkelerle avunuyoruz daima.

Adsız dedi ki...

güzel yazı olmuş teşekkürler :)

MUKEMMELİS dedi ki...

İnanın ben de araştırırken keşke hayalini kurduğum o yeşil bisikletli fotoğrafı görsem diye umut etmiştim. Şöyle bi’şey de var oralarda bi’yerlerde var olması bile insana heyecan veriyor. Yorumunuz için çok teşekkür ederim böyle muhabbet etmek bile insana iyi geliyor🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Ben tesekkur ederim yorumunuz icin🌸

YILDIZ dedi ki...

Çokkkkk güzel olmuş. Yüreğine sağlık. Blogun hayırlı olsun. Seni takibe aldım. Sevgiler 😊🌺🤚

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için🌸🌸

Momentos dedi ki...

Çok sevimli, alıp kucaklanası bir öykü olmuş, eline sağlık. :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Harikasiniz, cokk tesekkur ederimm🌸

Ebemkuşağı dedi ki...

Samimi,sıcak kelimelerle kurgulanmış güzel bir öykü olmuş. Kalemine sağlık...

MUKEMMELİS dedi ki...

Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim...