Bu Blogda Ara

20 Aralık 2020 Pazar

PALYAÇO SÖYLEDİ BEN YAZDIM





Selam dostum, 

Yaşını, konumunu, kimliğini, yetkilerini, yapamadıklarını, olamadıklarını bir kenara bırakıp mutlak sen ile konuşmaya ihtiyacım var. Çünkü ancak o zaman herkes, herkesle aynı noktada buluşabiliyor. 70 yaşındaki bir insandan muhteşem hayat dersleri alabilirsin, 5 yaşındaki bir çocukta unuttuğun duyguları hatırlarsın. Neden hep kalıplarımız var? Oysa ne kadar da ortak yollardan geçiyoruz. Unuttuğumuz ne çok şey var, şu an hatırlamadığımız bilmem ne üzüntünün yıldönümü geçiyor, gidiyor. Nasıl da çıkmaz sokakta hissettirmişti değil mi? Asla bir daha gülemeyeceğine bile inandırmıştın kendini. Hatta ilk güldüğünde aklına geliyordu yüreğin burkuluyordu. Evet evet bu hep böyle devam edecek diye inandırdığın acının bilmem kaçıncı yıldönümü bugün oysa. Nasıl da aştın ama nasıl üstesinden geldin. Seninle gurur duyuyorum. Tanıyor olmam farketmez ki dedim ya, hepimiz aynı yollardan geçiyoruz, sadece parmak izlerimiz ve sahnelerimiz farklı. Ne kadar çok yansımamız var. O yalnız sandığın yolda ışık yansa farkedeceksin ne kadar kalabalık arasındasın. Hayat seçeneklerden ibarettir, yolları çok, yokuşları diktir. Ve hiç şaşmaz, o dik yokuşun ardından sonra arkana bakmak bile aklından geçmez o karanlık yol, sarfettiğin efor tamamen bir rüya olarak kalır ve geçer. Sana bi’ sır vermek istiyorum; yapılan araştırmalar gösteriyor ki, duygusal acılar yaklaşık 10 ile 20 dakika arası sürer. Bu acıyı uzunca bir süre yaşatan ise yaşanan durumu sürekli düşünmek. Düşünmek acıyı arttırır. Umarım elimdeki kibriti yakarak sana kendimi gösterebildim. Yalnız değilsin, dostum. 

14 yorum:

Özgün bilge dedi ki...

Tebrik ederim. Ozgunbilge.blogspot.com

deeptone dedi ki...

heeey aramıza hoşgeldiin. baksanaa, kelime oyununun dördüncüsü bu çarşamba balıycak, beş kelime ile öykü gibi şeyler yazıyoz işteee, bu çarşamba kelimelerini bonheur arkadaşımız verecek, oleeey sen de katılırsıın, yazarsııın :) bir de pazartesileri ağaç ev sohbetlerizmiz var, yarınki sohbeti andromeda arkadaşımız bulcak, yazcak, biz de ondan görüp yazcaz, ben de yarın akşam filan yazarım yaniiii ona da istersen katılırsıııın :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Çok seviniriim, mutlaka katılım sağlayacağımm🌸🌸

deeptone dedi ki...

https://benandromeda.blogspot.com/

bak ağaç evi yazdı arkadaşımız. istersen yaz sen deee :) kelime oyunu da çarşambayaa :) bi dee blogunun saatini düzeltsenee, ayarlar saatlar istanbul gmt 2 gibi bişi olcaaak :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Hemen bakacagım, onu da düzelteyim 😻😻

Yucel dedi ki...

etkileyici

www.aslindakimimben.com dedi ki...

Çok başarılı bir yazı olmuş pozitif hissetmemi sağladı. Elinize sağlık :)

deeptone dedi ki...

yazdım bak ağaç evi, çarşambaya da kelime oyununa hazır ool, o gün başlıycaak :)

MUKEMMELİS dedi ki...

Yorumunuz beni çok mutlu etti 🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Sabırsızlıkla yarını bekliyorumm🙏🏻

MUKEMMELİS dedi ki...

🌸

MUKEMMELİS dedi ki...

Tesekkur ederim🌸

Ada Deniz dedi ki...

Evet neden belli bir yaş aralığı dışındaki insanları öteleriz hep? Yaşlıların işi bitmiştir, gençler daha olmamıştır...ve bu orta yaş grubunun görüşüdür nedense? Sanki hiç oralarda olmadık ya da olmayacağız..

MUKEMMELİS dedi ki...

Evet kesinlikle öyle. Bu kalıplar bazen mahvediyor.